Affli warlocki raideri hakemus

Home Forums Applications Affli warlocki raideri hakemus

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by Profile photo of Enthy Enthy 1 month ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of Kjohannesh
    Kjohannesh
    Participant

Terve, olen Kimmo, 23 vee Oulusta.

Olen rehellinen suomalainen työ_ukko, painan kokopäiväistä duunia ainakin toistaiseksi. Työnäkymät tulevaisuudessa ovat aika kehnot, mutta kyllä me pärjätään. Kotiin päästessäni aika menee lähinnä koneen ääressä tai sosialisoituessa, joskus maistuu kalja terassilla ja joskus saatan käydä paukuttelemassa tennispalloa kentällä.

Pelin aloitin Cataclysmissä mustan lohikäärmeen laittaessa paikkoja remonttiin, mutta tämä aika oli sitä kasuaaliaikaa. Kuitenkin tuli raidattua dragonsoulit, mogushan palatsit ja kumppanit normaalivaikeudella. Mythic raidaamisen aloitin sitten HFC:ssä, edgeä en kuitenkaan kotiuttanut silloin, vaan progressi jäi Mannorothille, syynä ehkä täysin uusi kilta perustettu alkuvuodesta 2016. Sittemmin käytin firman tarjoaman legion boostin Silvermoonille alliancen puolelle ja siellä on tullut raidailtua tähän päivään asti. Nykyisellä realmillani progressini on 7/10 ennenkuin kilta (Immersio-Silvermoon) lopetti raidaamisen. Nykyisessä porukassa raidaaminen ei tyyydytä ollenkaan, progressi junnaa lähinnä pelaajien välinpitämättömyyksien takia. Gul’Danielilla on kuitenki käyty kokeilemassa satakunta wipeä eli jonkin verran on tullut tutuksi se. Myös Augurilla on tullut wipeiltyä muutaman kerran, parhaimmillaa 0.9% eli tuttuja matseja on tämä nykyinen contentti. PTR:llä kävin tuossa kans hakkaamassa ja hakemassa pintaraapaisun seuraavaan contenttiin.

Ai miksikö Sydäntalvi? Eniten sydäntalvessa kiinnostaa samankaltaiset tavoitteet nähdä relevantti content ihan farmitasolla. Ja mikäli oikein olen käsittänyt ja kiltaan tässä tutustunut niin asioihin löydetään ratkaisu eikä jäädä rannalle ruikuttamaan. Itse tunnen olevani kärsivällinen ja hyvätapainen ja odotan myös killalta samaa. Ja joo, kotimainen kilta on myös iso plussa, vaikkakin lontoon murre taittuu vallan mainiosti jos tarve. Draama on myöskin aika perseestä, minua ette saa draamakuninkaaksi kovalla yritykselläkään. Joo ja ukkomies olen, mutta vaimokin pelaa joten IRL -puolella pelaamiseni ei ole ongelma.

Myllyäni on pyörittämässä gigantin alelaarista poistettu Lenovon k450e jossa seuraavat specsit
    -Intel Core i5-4460 3.2 GHz Processor
    -8 GB DDR3 RAM
    -1 TB 7200 rpm Hard Drive, 8 GB Solid State Drive
    -NVIDIA GeForce GTX750 2GB Graphics

Netti on sitten Telian 4g (DL51/UL40, lähde: http://beta.speedtest.net/result/6322656039) puhelimesta jaettuna, koska taloyhtiöni haistattaa pitkät, mutta hyvin on pärjännyt.

Mikit ja kuulokkeet on OK ja puhekykyni vallan mainio.

No mutta, varmaan teitä kiinnostaa myös itseni lisäksi characterini millä pelaan.
    Main warlockin armory: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/silvermoon/kjohannesh
    EN 7/7M tuli juostua destro specillä ja aion myös tutustua destroon Tombissa.
    Ja pari alttia millä on tullu pelailtua: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/silvermoon/p%C3%A4l%C3%A4riini https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/silvermoon/ormlos
    Jos tarttee joskus levuttaa jotain niin eiköhän se onnistu.

Ja toki, suosittelijanini toimii kukas muu kuin itse Paradar.

Mumblea en ole käyttäny, mutta asentelen sen tässä kunhan saan tämän blanketin raapustettua.
    Bnet: Kjohannesh#2383

Yst. Terveisin Kimmo, alias Kjohannesh, Jossu, ja mitä lempinimiä sitä onkaan nyt keksitty, saatte kutsua mua millä nimellä haluatte.

[edit]muokattu kirjoitusvirheitä ja hahmokuvaelmaa[edit]

Profile photo of Cienh
    Cienh
    Participant

Voisin suositella kanssa. Hyvä ja rento pelaaja, kunhan ette lähde kokeilemaan mytyplus kikkoja hänen kanssa,varsinkaan CoS ;)

Profile photo of Enthy
    Enthy
    Keymaster

Hyväksytty

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.