Melee dps raidi hakemus.

Home Forums Applications Melee dps raidi hakemus.

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by Profile photo of Paradar Paradar 1 month, 3 weeks ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Profile photo of Paradar
    Paradar
    Participant

Hei Sydäntalvi olen Keke (nimi muutettu)

Olisin kiinnostunut pelaamaan Toombissa lähes mitä tahansa meleetä rosterissanne.
    Tällä hetkellä minulla on worrior erinomaisissa geareissa ja rogue kohtalaisissa geareissa. Mutta pystyn myös levuttamaan minkä tahansa muunkin melee hahmon vielä ennen Toombia.
    Worriori: Tinystorm
    Löytyy bis legendat niin Arms kuin Fury puuttuviksi legendoiksi voisi mainita Prydazin ja ww vyön.
    Rogue: Vauhtikayler
    Legenda tilanne on aivan hirvittävä ja siksi olenkin jo kertaalleen deletoinut tämän hahmon.

Raidi kokemusta minulla on WotLK lähtien. Heti pelaamaan opittuani on parhaimmillaan on tapot olleet etusivun arvoisia ja heikoimmillaan parinsadan pintaan. Taukoa progress raidaamisesta on ollut pelkästään BrF ja HfC Henkilökohtaiselta puolelta löytyy realm ja maailman ensimmäisiä täysi levelisiä hahmoja pandasta lähtien.

Atk minulla on kunnossa ja oikean elämän puolelta on mainittavaa että olen pienen tytön isä ja vahvasti mukana perheyritykseni liiketoiminnassa. Alta satakiloisena pidän itseäni jalkapalloa pelaamalla ja nyt tulevana kesänä suurin osa sarjapeleistä on torstaisin.

Assa rogue Cienh jonka hyväksyitte klaaniinne on ainoa enää wowia pelaava irl ystäväni ja siksi olen kiinnostunut pelaamaan klaanissanne.

Ystävällisin terveisin -Tinystorm

Ps. Enthycialla on Bnet IDni ja olemme keskustelleet jo jonkin verran klaanistanne ja olen erittäin vaikuttunut.

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.