Raidaaja hakemus MM Hunter

Home Forums Applications Raidaaja hakemus MM Hunter

This topic contains 3 replies, has 3 voices, and was last updated by  Enthy 6 months ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Kimalainen
    Participant

Aku, 18-vuotta.

Harrastuksia ei kummemmin ole, muutakun opiskelun kanssa pieni urheileminen ja pelaaminen.
    Hahmon armory http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Kimalainen/simple (hahmo on tällä hetkelle silvermoonilla mutta jos appliction hyväksytään niin vaihdan realmia.)

logit https://www.warcraftlogs.com/rankings/character/18452641/latest/ (7.2 olen clearannut vain kerran raidit enemmän 7.1.5 puolella.)

Pelihistoria:

Aloitin wowin pelaamisen cataclysmin lopussa joten olen clearannut mist of pandariassa vähän heroic bosseja mythic muutoksen jälkeen siegessä.
    Warlords of draenorin aikaan clearasin higmaulin normaalilla ja vähän heroiccina ennen hellfire citadelia jonka jälkeen clearasin sen mythicillä. blackrock foundryssä clearsin normaalilla. Hellfire citadelin clearasin heroicilla.
    Legionissa olen clearannut 7/7 mythic, 1/3 mythic ennen nightholdia ja 3/10 mythic. Killat missä olin olivat fel aluksi jonka kanssa clearasin viikossa 4/7 mythic pitkän heroic farmin jälkeen mutta kilta hajosi ennen kuin mythic saatiin loppuun. sen jälkeen liityin ironguardiin jossa clearasin loput mythic bossit emerald nightmaresta ja 1/3 mythic trial of valorista. killasta lopulta lähdin kun minut oli demotettu sosiaaliksi kun olin muuttamassa juuri nihgtholdin alussa. Tämän jälkeen liityin legendaan jossa olin hetken mutta he eivät halunneet vetää mythicciä joten liityin crypticciin. Cryptikissä clearasin 3/10 mythic mutta krosus progressin aikana tapahtui killan hajoaminen.

Koneen specsit:
    Emolevy MSI H97
    Näytön ohjain: NVIDIA GTX 970
    Prosessori: Intel Core i7-4790k
    keskusmuistia 16Gb
    netti tällä hetkellä 100/20

Haen Sydäntalveen, koska haluaisin kokea raidaamista suomalaisessa mythic killassa. Sydäntalven nimen olen kuullut monesti ja kaverini oli sydäntalvessa warlordsissa. Pystyn tuomaan sydäntalvelle oppivan ja sellaisen pelaajan joka on paikalla aina ajoissa raidi aikoihin ja on raidit loppuun. olen valmis oppimaan ja ottamaan kritiikkiä vastaan huumorin tajua löytyy että en hermostu jos vitsejä heitellään. Mikkiä en pelkää käyttää kun olen kuitenkin siihen rahaa laittanut. Mikki on blue yeti. ja kuulokkeina toimii razer tiamat 7.1 erillisellä äänikortilla.

Killasta en uskoakseni ketään tunne ketä pelaa tällä hetkellä.

Maud
    Participant

Huumoria selkeesti löytyy kerta oot marksmanina pysyny. #nosalt

Enthy
    Keymaster

Ota yhteyttä enthycia#2432

Enthy
    Keymaster

Hylätty

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

The topic ‘Raidaaja hakemus MM Hunter’ is closed to new replies.