Social Apply – Laurentiah

Home Forums Applications Social Apply – Laurentiah

This topic contains 5 replies, has 3 voices, and was last updated by  Enthy 3 weeks, 2 days ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Laurentiah
    Participant

– Aku Hyöppönen, 25. Harrastuksina frisbeegolf, metallimusiikin soittaminen ja PC-rauta.
    – Laurentiah (Holy Paladin) (linkitän shamanini armoryn, josta progressini näkyy: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/ragnaros/discoshurima)
    – Pelihistoriaa minulta löytyy vanillasta saakka. Aloitin vanillassa ja pelasin satunnaisesti WotLK saakka. Catan aikaan aktivoiduin hieman enemmän ja pelasin semiaktiivisesti WoDiin saakka, jossa aloitin raidaamisen kunnolla HFC tierissä.
    – Minulta löytyy suht vanhalla raudalla oleva PC, jota olen päivittämässä ASAP. Kiinteä verkko on olemassa ja käytössä.
    – Miksi minä? <- Tähän kysymykseen juuri nyt en keksi vastausta. Miksi haluan Sydäntalveen? Entinen kilta ns. levisi käsiin Ragnaroksella ja ajattelin palata takaisin Darksorrowille, jossa aikanaan aloitin pelaamaan. Himo ja motivaationi raidaukseen on kova. Mitä tuon teille? Toisin teille uuden healerin, jota ilmeisesti tarvitsette. Mitä odotan Sydäntalvelta? Odotan mahdollisesti suhteellisen rentoa porukkaa, joka kuitenkin tarpeen vaatiessa osaa olla vakava ja asiallinen.
    – Kuulokkeet ja mikrofoni löytyvät. Puhe luonnistuu myös.
    – Killasta tuskin löytyy suosittelijoita.

Cienh
    Participant

Haetko siis raidaajan paikkaa vielä tekemättömällä hahmolla? Vai mitä tarkoittaa “Laurentiah (tulee olemaan Holy Paladin)”? :D

Laurentiah
    Participant

Hahmo on jo tehty ja levutuksessa kovaa tahtia. Tuossa vaiheessa se oli vielä tekemätön. Pitääkin laittaa edittiä. :D

Cienh
    Participant

Ei oo mun päätös joten mun sana ei loppupeleissä (eikä varmaan alkukaan) päde yhtään, mutta miä todella toivon ettei meillä niin huono tilanne ole, että otetaan raidirosteriin suoraan gearaamattomia, nolla mythic raidaamista kokemusta omaavia saati sitten alamittaisia hahmoja.

Oisko joku sossuapply ensin paikallaan ja siitä sitten jonkunnäköisen gearin ja vähän alttiajoilla mukana kokemusta hankittua yritys reserviin ja sitä kautta raidiin? ;)

Laurentiah
    Participant

No joo, ihan oikeassa oot. :D Muutetaan tää sossuapplyks, pl0x!

Enthy
    Keymaster

Hyväksytty

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.