Ryöstöretki hakemuskirja: Sotalukko

Home Forums Applications Ryöstöretki hakemuskirja: Sotalukko

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  Smailess 5 months, 1 week ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

Smailess
    Participant

Minä ja harrastukset
    Nimi olisi Sami ja tätä elämän peliä on pelattu jo 25 vuotta, josta useampi vuosi on saatu kulutettua videopelien parissa. Näiden edellä mainittujen pelien lisäksi kulutan vapaa-aikaani satunnaisilla pyörälenkeillä ja puntteilulla, sekä mahdollisesti opiskeluuni liittyvillä omilla projekteilla. Kesällä ainoat velvoitteet tällä hetkellä ovat kesätyöt, jotka vaihtuvat opintojen alkaessa osa-aikaisuudeksi ja jatkuvat pitkälle vuoden loppuun asti opintojen ohessa.

Hahmo
    Smailess – Undead Warlock
    https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/stormreaver/smailess

Pelihistoria
    Ensiaskeleet Azerothin maailmassa otin jo Vanillan aikana Darksorrowilla. Aloitin taipaleeni Dwarf Hunterilla, mutta huomasin että ei ne elukat ja pyssyleikit oikein ollut se juttu. Siispä päätin kaverini yllyttämän vaihtaa Warlockiin, koska silloin kuulemma kaikki PvP hoituivat helposti pelkällä Mortal Coil -> Fear -> Soulfire combolla.

Päädyin sitten jotenkin ihmeen kanssa kiltaan, The Big Bazookas, jossa olin mukana progeemassa koko MC ja BWL. Ehdimme päästä kokeilemaan muutamat pullit AQ40 ensimmäiselle pomolle, kunnes TBC lävähti kauppojen hyllyille.

TBC oli hankalampaa aikaa The Big Bazookasille, sillä GM oli päättänyt jo Vanillan lopussa pistää pillit pussiin, jonka seurauksena Officerit joutuivat pitkälti pyörittelemään kiltaa. Eipä mennyt aikaakaan, kun kilta hajosi ja siitä katkeroituneena päätin pistää oman killan pystyyn vanhojen TBB suominaamojen kanssa. Siitä sitten syntyi Soppa, jolla kävimme läpi kaiken Blizzun tarjoaman contentin aina Mother Shahrazille asti. Killassa oli tuohon aikaan kuitenkin paljon ylimääräistä draamaa, joka myrkytti ilmapiirin ja johti lopulta killan hajoamiseen. Soppa kuitenkin jaksoi painaa eteenpäin vielä WotLK julkaisun myötä ja saimmekin clearattua koko Naxxin ongelmitta. Lopulta kuitenkin raidien kasaaminen osoittautui mahdottomaksi henkilöstövajeen takia. Pitkään jatkunut arpominen raideista kypsytti Main Tankin ja muutaman Officerin, jotka päättivät sitten siirtyä Flying Circukseen progeemaan Ulduaria. Itse siirryin myöhemmin samaiseen kiltaan Roguella, ja olin mukana progeemassa koko Ulduarin.

Ulduarin jälkeen päätin kuitenkin jostain syystä pistää pillit pussiin ja jäädä katselemaan asioita vaihtopenkiltä, jossa vietinkin aika lailla kaikki seuraavat lisärit aina WoDin loppuun, jolloin päädyin Roguella Excessiin valmistautumaan Legionia varten. Kun Legion lopulta pelmahti ilmoille, olin Roguellani sykkimässä lävitse Normal, HC & Mythic Emerald Nightmaren.

Specs & Stuff
    Raudasta löytyy kyllä vääntöä pyörittämään erinäisiä videopelejä.
    Prosessori: Intel Core i7-4770k
    Näyttis: NVidia Geforce GTX1080
    Muistit: 16 Gb DDR4 3 Ghz
    Netti: 50/10 Mb

The WHY
    Haen kiltaan, koska haluan pelata peliä täysillä taikka en ollenkaan. Palattuani takaisin kouluhommien laannuttua ja kesäloman siintäessä horisontissa vain huomatakseni, että kilta on pirstoutunut tuhannen tähtisumuksi, pistää vähän harmittamaan. Olen itsenäisesti pyrkinyt haalimaan mahdollisimman paljon gearia kasaan, mutta enemmän aikaa menee joukkion kokoamisessa kuin itse luolaseikkailussa.

Olen enemmän PVE pelaaja kuin PVP ja vaikka Mythic+ juoksentelut ovat kivoja, niin ei niitä randomien kanssa jaksa kyntää maailman tappiin asti. Raidit ovat kenties parasta mitä WoWista löytyy mutta siellä on tärkeätä, että kaikki ovat samalla asenteella liikkeellä. Haluan raidata porukassa, jossa kaikki pistävät parastaan raidin aikana ilman mutinoita. Koen pystyväni tuomaan kiltaanne kykenevän sekä motivoituneen pelaajan täydentämään rosteria.

VOIP
    Kuulokkeet sekä mikrofoni löytyvät ja pystyn niitä molempia käyttämään.

Suosittelijat
    Släckjack

Viewing 1 post (of 1 total)

The topic ‘Ryöstöretki hakemuskirja: Sotalukko’ is closed to new replies.