Sina -Raider apply

Home Forums Applications Sina -Raider apply

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Enthy 4 months, 3 weeks ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Sina
    Participant

– Joona Kallonen -37, wowin lisäksi harrastuksiin kuuluu frisbeegolf ja chilien kasvattaminen :p
    – Sina (demo/afli)
    https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/darksorrow/sina
    – wowia pelannut vanillasta asti, raidit moltencoresta tombiin.
    – Kone päivitetty juuri 2kk sitten, netin kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Ainoa mikä saattaa tehdä tepposet on asuinpaikasta riippuva sähköjen katkeilu myrskyjen aikana. Asustelen maaseudulla ja joskus sähköt menee poikki jos puu kaatuu linjojen päälle. Kuulemma tätäkin asiaa parannellaan.
    – Olen kokenut raidaaja joka on tottunut erilaiseen kontenttiin ja tuntee raidauksen vaatimukset. Vaikken ole top 1 parsen tekijä olen varma pelaaja joka oppii contentin suhteellisen nopeasti. Teen oman osani ja toivon toisten tekevän samoin. Olen myös paikalla aina raidien tullessa ja valmistautunut niihin. Haluan sydäntalvelta raidipaikkaa. Penkkiä tietysti joskus tarvitsee lämmittää mutta jos ei ole tarvetta oikeasti pelaajalle ja teidän rosteri enemmän kuin kunnossa niin jatkan etsimistä :) Sydäntalveen haluan sen innon ja panostuksen takia mitä olette osoittaneet. Haluatte progea, ja sitä itsekkin haluan. Halu nähdä kontentti kokonaisuudessaan ja pelata se läpi on niitä asioita minkä vuoksi koneeni avaan ja wowin käynnistän.
    – Löytyy kuulokkeet mikrofoni ja ääni toistaiseksi kulkenut hyvin.
    – Epäilen suosittelijoiden löytymistä, joidenkin kanssa olen varmaan jossain kohtaa törmätty.

Enthy
    Keymaster

Hylätty

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.